۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶

امام جمعه بیله‌سوار تاکید کرد؛

لزوم تامین منابع آبی شرب و کشاورزی در مناطق محروم بیله‌سوار

لزوم تامین منابع آبی شرب و کشاورزی در مناطق محروم بیله‌سوار

بیله‌سوار-امام جمعه بیله‌سوار خواستار توسعه متوازن و رفع مشکلات مربوط به منابع آبی شرب در برخی مناطق محروم این شهرستان و همچنین تأمین آب کشاورزی برای کشت دوم کشاورزان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر با اشاره به سفر یکی از معاونان وزرای دولت سیزدهم به منطقه مغان و تشکر از حضور وی در منطقه، خواستار توسعه متوازن و رفع مشکلات مربوط به تأمین آب کشاورزی برای کشت دوم کشاورزان شد.

وی ضمن تشکر از دولت سیزدهم و به ویژه تیم اقتصادی دولت در بحث هدفمندسازی هوشمندانه یارانه‌ها، پایان دادن به قاچاق کالا و تأمین امنیت غذایی کشور را از مهم‌ترین مزایای این طرح نام برد که نتایج آن در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه با تشریح ابعاد و زوایای پروژه نفوذ راهبردی دشمن که به نوعی آخرین حربه دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: این پروژه که دامنه آن بسیار گسترده و بزرگ‌تر از جنگ‌ها و تحریم‌های ظالمانه قبلی است دشمن با تمام قدرت و امپراطوری رسانه‌ای به میدان آمده و هدف آن چیزی جز تغییر نگرش آحاد جامعه، استحاله و تغییر ارکان نظام از درون نیست و با این فعالیت‌های مخرب و ناجوانمردانه سعی در تضعیف کارآمدی نظام دارند.

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد: دشمن در این پروژه اهداف مختلفی را پیگیری می‌کند که مهم‌ترین آنها: تغییر باورها و اعتقادات مردم، تغییر در ساختارهای اصلی نظام، تغییر و ایجاد موانع مختلف در کارهای ویژه و از همه مهم‌تر مدیریت و تغییر ادراکات و احساسات مردم است.

وی افزود: مرکز ثقل تمامی این فعالیت‌های شبانه روزی دشمن که آنها را به طور اخص نشانه گرفته؛ ولایت فقیه، ساختار نظام و کارکرد نظام است که با زیر سوال بردن و تحریف و وارونه جلوه دادن کارکرد نظام، سعی در القا اهداف و توطئه‌های خود به مردم هستند.

امام جمعه بیله‌سوار همچنین خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد نظام را در مقابل مشکلات موقتی (که در حال عبور از آن هستیم)، ناکارآمد جلوه دهد، در حالی که مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند ریشه اصلی این مشکلات خود دشمن هست که با تحریم‌های ظالمانه مردم ایران را وارد این مرحله نموده است و مشکلات اقتصادی امروزه ربطی به نظام ندارد و مربوط به احزاب و دولت‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز جمعیت گفت: در شرایط بحرانی جمعیتی قرار گرفته ایم و در سال‌های آینده پیری جمعیت تأثیر خود را نشان خواهد داد. وی از مردم و مسئولان خواست با تشویق‌ها و حمایت‌های خود زمینه فرزندآوری را در بین زوجین و خانواده‌ها فراهم کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به فرارسیدن ۳۱ اردیبهشت روز اهدای عضو، از خانواده آذروند به خاطر این عمل خداپسندانه در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی گفت: سوم خرداد بزرگترین نماد استقامت برای ملت ماست که همان طوری که در آن روزهای سخت خداوند یار و یاورمان بود الان نیز به حول و قوه الهی از مصائب و مشکلات به آسانی عبور خواهیم کرد و پوزه دشمنان را برای همیشه به خاک خواهیم مالید.

کد خبر 5494785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha